Tots els projectes del programa de Vela Escolar neixen de la creença que el principal vehicle per convertir aquest planeta en un món millor és un ensenyament de qualitat i garanties, que aposti pels valors, la companyonia, la diversió i, sobretot, per les persones i el seu potencial.

projecte_blau

Esport Blau Escolar

Aquest projecte s’ha implementat amb èxit al programa escolar de 7 Centres Educatius del litoral català i té per objectiu la promoció de l’esport de la vela i el foment del treball en equip, el respecte al mediambient i el descobriment de l’entorn. Arran de la bona acollida que ha tingut, al 2019 tindrà continuïtat i s’hi sumaran més Centres al projecte.

projecte_femescolar

Extra Escolar, Extra Divertit

La pràctica esportiva fora de l’horari lectiu és un hàbit saludable que, mitjançant les activitats extra escolars, els nens i nenes interioritzen amb facilitat, ja que es desenvolupa en un entorn de diversió i amistat.

projecte_esportmar

Esports de Mar

Aquest projecte busca conscienciar la importància del mar a les escoles de Barcelona i atreure a un públic jove i dinàmic amb molt potencial per a formar-se en les disciplines nàutiques.